Auteur |
Bericht |
jupi-team
Tettezot

|
|
Naakte Mechelse vrouw vermist na erotisch spelletje |
|
De politie van Mechelen heeft dinsdagnacht uren gezocht naar een vermiste naakte vrouw. Ze was met haar man de bossen van Walem ingegaan om 'erotisch verstoppertje' te spelen. De vrouw ging zich verstoppen, de man telde tot honderd, ging op zoek... maar kon zijn vrouw niet vinden.
Na twee uur zoeken besloot hij terug naar huis te rijden. Ook daar trof hij zijn vrouw niet. Hij belde dan maar de Mechelse politie, die meteen de grote middelen inzette, en met man, macht en speurhond de bossen introk. De helikopter stond zelfs op punt om van stal te worden gehaald.
Pas na een tijd belde de vermiste vrouw zelf op om te zeggen waar ze zich verstopt had: in de bosjes aan een bank. Waar de politie haar ook aantrof. De vrouw had blijkbaar een flinke afstand afgelegd.
De Mechelse politie wil het echtpaar een boete opleggen, maar echt strafbare feiten heeft het niet gepleegd. (mvl)
_________________ [TeTTn] Hier stond ooit een banner [/TeTTn] |
|
Do Jul 31, 2008 15:33 pm |
|
 |
Mofok
goe bezig

|
|
|
Ja, heb da gelezen in de gazet. Ik weet niet of ik daarmee moet lachen of huilen.. alléé, belt da mens dan toch op he!
En daarbij, maakt astublieft wat afspraken rond hoever ge u moogt verstoppen. Als ge in een park zit, verstopt u dan in da park, en niet aan een bank godweetwaar!
Ik heb zo'n goudgeel vermoeden dat da mens méér in gedachten had dan zich enkel te verstoppen voor haar man..
|
|
Za Aug 09, 2008 4:30 am |
|
 |
kaarsvet
goe bezig
|
|
|
|
vrouwmensen...
|
|
Zo Aug 10, 2008 17:53 pm |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|
|