Auteur |
Bericht |
jupi-team
Tettezot

|
|
Veertig jongeren helpen autodief uit politiewagen bevrijden |
|
Een 19-jarige verdachte van een autodiefstal die de politie gisteren in Molenbeek arresteerde, is kortstondig kunnen ontsnappen. De politie pakte de verdachte, Oetman, op na melding van een autodiefstal.
Pepperspray
Na de arrestatie bevrijdde een groep van veertig jongeren de verdachte uit het politievoertuig. Daarbij deelden de agenten in de klappen. De ontsnapping was van korte duur, een politieversterking kon de jonge verdachte nadien vatten. Om de orde te bewaren, moesten de ordediensten naar hun pepperspray grijpen. Er werd ook een waarschuwingsschot gelost.
Korte achtervolging
De politie kreeg gisteravond een melding van een autodiefstal in Molenbeek. Na een korte achtervolging kon de man gevat worden. De verdachte werd met de hulp van een tweede patrouille opgesloten in een politievoertuig.
Na de arrestatie vertrok de tweede patrouille waardoor het eerste voertuig alleen was en omsingeld kon worden. De verdachte is ter beschikking gesteld aan het het parket. (belga/svm)
_________________ [TeTTn] Hier stond ooit een banner [/TeTTn] |
|
Vr Nov 23, 2007 14:21 pm |
|
 |
Grim
dooooorrssttt!!!!

|
|
|
|
tsssssssssssss, tzijn weer zulke fucking noord-afrikonders ( of arbieren) geweest zenne. die mannekes denken dat ze het zich hier kunnen permiteren om zulke dingen te doen. da waarschuwings schot was beter geen waarschuwing geweest. echt gasten, ik wacht de dag af dak mag terug vechten zonder dak ervoor in de bak zal vliegen. that is gonna be a good day.
_________________ http://chulack.myminicity.com/ |
|
Vr Nov 23, 2007 17:18 pm |
|
 |
jupi-team
Tettezot

|
|
|
|
Mja, vind het ook niet echt normaal dat zoiets kan gebeuren. Kwas daar toch met een bus agenten naartoe gegaan. En gewoon iedereen opgepakt. Met geweld als het moest...
|
Vr Nov 23, 2007 17:29 pm |
|
 |
blaaat
dooooorrssttt!!!!
|
|
|
|
 |  | tsssssssssssss, tzijn weer zulke fucking noord-afrikonders ( of arbieren) geweest zenne. die mannekes denken dat ze het zich hier kunnen permiteren om zulke dingen te doen. da waarschuwings schot was beter geen waarschuwing geweest. echt gasten, ik wacht de dag af dak mag terug vechten zonder dak ervoor in de bak zal vliegen. that is gonna be a good day. |

|  | Awel, ik heb gezopen enzo. Maar ik kan zeggen dat ge allemaal een bende fuckers zijt. En de mods en admins weten waarom... Deze dingen horen niet thuis onder de users... Dus fuck yourself. En diegene van admins of mods die van niets weten, sorry, maar ga dan ergens in de grond kretsen ofzo... © jupi-team @ zattevrienden.be |
|
|
Vr Nov 23, 2007 18:11 pm |
|
 |
Mofok
goe bezig

|
|
|
Wie gaat mij bevrijden als ik opgepakt wordt, dat vraag ik mij af! We zouden beter elkaar wa beter steunen! Mja, das oud nieuws
|
|
Vr Nov 23, 2007 19:55 pm |
|
 |
jupi-team
Tettezot

|
|
|
|
Steunen zit er in de hedendaagse belgische maatschappij niet meer in. Jammer genoeg. Anders zouden er niet zoveel 'anderstalige' mensen rondlopen hier...
|
Vr Nov 23, 2007 20:23 pm |
|
 |
Dropkick
tetten!!

|
|
|
|
Binnekort durven die flikken helemaal niet meer uit hun kot te komen...
Za Nov 24, 2007 10:26 am |
|
 |
jupi-team
Tettezot

|
|
|
|
ja, ofwel gaan ze echt met een gepanserde bus ofzo...
|
Za Nov 24, 2007 15:11 pm |
|
 |
Dropkick
tetten!!

|
|
|
|
en waterkanon :-)