Home Page
RegistrerenZoekenFAQGebruikerslijstGebruikersgroepenInloggen
"Olifant had erectie"... en andere klachten van to

 
Reageren    Daily Fun Forumindex » Fun Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
"Olifant had erectie"... en andere klachten van to
Auteur Bericht
jupi-team
Tettezot


Geregistreerd op: 08 Jul 2007
Berichten: 4000

Bericht "Olifant had erectie"... en andere klachten van to Reageren met citaat
Vakantiegangers melden zich bij hun Britse reisbureau met de vreemdste klachten. De Daily Telegraph maakte een top twintig. Wat dacht u bijvoorbeeld van: "Het strand was te zanderig". De volgende opmerkelijke klachten werden genoteerd.

1. Een man zag een overduidelijk opgewonden olifant bij een drinkplaats. Zijn huwelijksreis was volgens hem verpest omdat hij zich "zwaar onderbedeeld" voelde.

2. Een vrouw dreigde de politie te bellen omdat ze naar eigen zeggen door het hotelpersoneel in haar kamer was opgesloten. In werkelijkheid bleek ze het 'Do Not Disturb' label aan de binnenkant van de deur als een verbod te zien om haar kamer te verlaten.

3. "Het strand was te zanderig".

4. Een gast in een Australisch hotel klaagde dat de soep te dik en te sterk was. Hij bleek per ongeluk de vleessaus te hebben opgedronken...

5. "Topless zonnen op het strand zou verboden moeten worden. Mijn vakantie is verpest omdat mijn man de hele dag naar andere vrouwen zat te loeren."

6. "We kochten een Ray-Ban zonnebril bij een straatverkoper voor 5 euro. Deze bleek later nep te zijn...'

7. "Niemand had ons verteld dat er vissen in de zee zouden zwemmen. Onze kinderen zijn erg geschrokken.'

8. "Onze vlucht van Jamaica naar Engeland duurde ruim negen uur, terwijl de Amerikanen er maar drie uur over deden."

9. "Mijn verloofde en ik hadden een kamer geboekt met twee bedden. We kregen echter een tweepersoonsbed. Ik hou u nu verantwoordelijk voor het feit dat ik zwanger ben."

10. "In vergelijking met het driekamerappartement van onze vrienden was ons appartement met één kamer aanzienlijk kleiner".

11. "In de brochure stond: geen kappers op de locatie. Wij zijn kappers in opleiding, mogen we er nu dan wel komen?"

12. Over een vakantie in Spanje: "Er zijn te veel Spanjaarden, de receptioniste spreekt Spaans, het eten is Spaans en er zijn te veel buitenlanders."

13. "Het strand zag er niet uit zoals in de brochure. In de brochure is het geel, maar in het echt is het wit."

14. "We moesten buiten in de rij staan, zonder airconditioning."

15. "U bent als touroperator verplicht ons van tevoren te verwittigen van lawaaierige hotelgasten."

16. "Ik ben geprikt door een mug. Niemand had me gewaarschuwd dat ze prikken."

17. "Het zou in de folder vermeld moeten worden dat de lokale winkel geen lekkere koekjes verkoopt."

18. "Het is ronduit lui van de lokale winkeleigenaren om hun zaak 's middags te sluiten. Tijdens de siësta heb ik vaak dingen nodig, het zou verboden moeten worden."

19. "Bijna elk restaurant dat ik tijdens mijn reis naar Goa (India) tegenkwam had, tot mijn walging, curry op het menu. Ik hou helemaal niet van scherp eten."

20. "We hadden een excursie geboekt naar een waterpark. Maar niemand had ons verteld dat we een zwembroek en handdoek mee moesten nemen." (eb)

_________________
[TeTTn] Hier stond ooit een banner [/TeTTn]
Vr Mrt 20, 2009 17:06 pm Profiel bekijken Stuur privébericht
heilige poop
goe bezig


Geregistreerd op: 07 Feb 2008
Berichten: 626
Woonplaats: AAAAntwAAAArpen

Bericht Reageren met citaat
Liever een goede kroeg dan een knap hotel ???

_________________
-----------------------------------------------------
Vr Mrt 20, 2009 19:13 pm Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Dropkick
tetten!!


Geregistreerd op: 10 Nov 2007
Berichten: 1003

Bericht Reageren met citaat
Haha, wat een losers!

_________________
Zo Mrt 22, 2009 9:19 am Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:    
Reageren    Daily Fun Forumindex » Fun Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar: 
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Vjacheslav Trushkin / Easy Tutorials (Photoshop Tutorials).
Vertaling door Lennart Goosens.